Nslacar Kızlar 6 aylık oldu kızm formül süt ile besleniyor ek gıdaya gecıyoruz yarın şimdi ben artık bu formül sütü 0/6 olanını degılde 2 numara olanınamı gecicem doktoruma sormayı unutmuşum🤦🏼♀️