Bebeği aptamil mama içip yaramayan var mı anneler ? Benim kızım içiyor ama galiba yaramıyo çocuk doktoruna gideceğiz 2 haftada 200 gr almış sadece bi önceki aylık kontrolde de 300 gr almıştı sadece mamayla besleniyor 4. Aydan itibaren de ek gıdaya başlayacakmış çorba meyve suyu mevye sebze püresi falan dedi ebe çünkü sadece mamayla beslendiği için bu durumu yaşayan anneler beni aydınlatsın lütfen kafam çok karışık