Ebrulideniz kullanmayın lütfen şu fenomenlerin önerdiği hiç bir ürün malzeme almayin hepsi parayla yapilan reklamlar bı tanıdığım bi fenomenin zayiflama çayını aldı hatta kadir ezildi de bu çaydan önermişti yanılmıyorsam ben yapma kullanma dedim ama dinler mi kullandi acillik oldu ve şuan midesi o kadar hassas ki gazli icecek bile kaldirmiyor kullanmayin yaa bunlarin hepsi para göz burda kaç post açılmış özden Özdoğan yani bunlar bu kadar mühim önemli insanlar mı yaa bu kadar gündeme gelecek mevzular mı bunları konuşmaya ayiracagimiz zamani bi kitap okumaya biraz bilgi edinmeye kullansak hersey daha güzel olur aslında kuzenim dün beni aradi abla abla gördün mü şulenin kocasi ne yapmis kuzum Şule kim akrabamiz mi var şule isminde fenomen ya nasıl tanimazsin dediği an eyvahlar olsun bu gençlik nereye gidiyor dedim yazık içim acıdı yaa gerçekten biz bunlara bakarak kendi yaşantımızı beğenmiyoruz ama hepsi tek tek boşanıyor ayrılıyor çünkü huzur yok sağlığımız ve bedenimiz çok değerli bizden bir tane daha yok çok değerliyiz aslında efektsiz filtresiz lekelerimizle selülitlerimizle çok güzeliz kilolarimizla bile güzeliz yaa boşverin bunlari 🌸🌿