Birbebekkkbircicek 8 aylık bebeğim yeni. Adet oldum ama çok fazla kan kaybediyorum aşırı yani hiç bu kdar olmamıştı normal mi bu?
akrep07 Birbebekkkbircicek Normal olduğunu düşünüyorum ama yanıltmak da istemem sizi. Ben 5 ay sonra olmuştum, bende de yine kanama normalden fazla olmuştu, gün olarak da 1 hafta sürerdi ortalama, doğumdan sonraki ilk hastalığım neredeyse 2 hafta sürmüştü.