4 ay 25 günlüğüz 3 haftadir atakdayiz ama şu bir haftadır zirve yi yaşıyorum . oğlum gündüz kısa uykular yapıyoo sürekli mızmız ağlıyor kucak istiyor. Geceleri sürekli sallanmak istiyor uykuya direniyor eskiden 3 saatte bir kalkar mamasini yer beşiğini iki ittirirdm uyurdu şimdi mamasını yiyor en fazla bir saat sonra uyanıyor feryat figan ağlıyor çok yoruldum gerçekten bir duzene oturacak mii şu uykular kendimi çok yorgun mutsuz hissediyorum banyoyapmak bile lüks benim için 😔😔😔