ZelihAras ya ben hep para tuzağı olarak düşünüyordum açıkçası ama saç dökülmem aşırı olunca cildiyeye gitmeliyim diye düşündüm sonra acaba dedim doktora gitmeden şunu da bi denesem mi(doktora gitmekten hoşlanmıyorum pek) ve ilk kullanımda benim farketti.Tamamen sıfırlamadı dökülmeyi ama oldukça azalttı eskiye nazaran. Herkeste aynı etki olur mu bilmiyorum ama ben kekik özlü olanı kullandım,gayet iyi geldi.