Hırıltısı olduğundan sağlık ocağında muayeneye götürdüm 4.ay aşısı yapılması ertelendi antibiyotik başladık geniz akıntısı başlamış az da ciğerlere inmiş dedi doktorumz agumentn yazdı bide balgam söktürücü asist yazdı. 3 günde 1 kaka yapan oğlum bunları kullanalı sürekli kaka yapıyor günde 3 4 düzenini bozmuş olabilir mi ilaçlar