Kızım kucağımda biraz emiyo sonra göğsüm yumuşayınca kavrayamıyo başlıyo ağlamaya ama yatarak pozisyonda gayet güzel sorunsuz yumuşak falan dinlemeden gayet güzel emiyor sizce neden olabilir acaba kucakta hiç emmeyecek mi bu durum benim için sıkıntı olabilir dışarı çıktığımda falan var mı böyle bi durum başına gelen kızım henüz bir aylık