Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ay 22 günlük mama+meme şeklinde ilerliyoruz daha önce her iki göğsümü boşaltırdı ardan 1 saat geçerdi 4 veya 3 ölçek mama verirdim ve bitirirdi ama 3gündür bir tane göğsümü bile boşaltmıyor mama veriyorum 2 ölçek anca bitiriyor neden böyle oldu 😔 geçen gün ağır bir grip atlattı halen balgamlı öksürüğü devam ediyor acaba bunlarmı etkiledi kızımı böyle olup düzelen varmı bebekler dönem dönem böylemi oluyor bilgisi olan varmı 😔