Benim kızımda da olmuştu. Çok fazlaydı hasta mı diye düşündük ama geçer dediler. Pis mi bıraktık diye hergün mendil ıslatıp siliyodum ama pek etki etmedi. Kuzenim çocuk dermatoloğu ona ancak fotoğrafla gösterebildim, mustelanın bebe şampuanıyla yıka bebeği dedi, geçirdi. Bir de biz çocuğu çok sıcak tutmuşuz, kış bebeği olunca sarıp sardık hep, biraz serin bırakınca da azaldı. 2 aydan sonra tamamen bitmişti bizim.