gokce24 Kızlar doğumdan 50 gün sonra regl oldum 1 hafta önce çok az başladı dün geceden beri aşırı kanamam var yataklara geçti ve azalmıyor. Sezeryan olmuştum sizce normal mi? Sizlerinde mi ilk böyle oldu?
ard_ary_1308 gokce24 benimde böyle oldu normal :) 14 ay oldu doğum yapalı daha yeni yeni eski kanama haline dönüyor 1 saatte 6 tane orkid değiştirdiğimi bilirim 😵💫😵💫
RuyasMom gokce24 ben doğumdan 3 ay sonra oldum ve benimde çok kanamam olmuştu normal diyor herkes ama için rahat etmezse doktoruna danış
gokce24 ard_ary_1308 ay bilmiyordum ben bunu ya kan kaybından gidicem sandım geceden beri kendime gelemiyorum şoklardayım😃
gokce24 RuyasMom yok başından geçenlere danışmak en iyisi😄 doktorum paracı hemen muayeneye çağırır 400 lira 😖
gokce24 irva aynıyım bende şuan. Hayır daha önce kürtaj sonrası böyle olmıştım ilk bebeğimin kalbi durunca aldılar 20 gün sonra aynı böyle kanama gelince hastaneye gittim parça kalmış içerde dediler yine kürtaj yapmışlardı 🤦🏻♀️
ard_ary_1308 gokce24 9 ayın acısı bi şekilde çıkıyor :) panik olmayın ama isterseniz doktorunuzada sorun ☺️ Olmamaktan iyidir böyle düşünün 🥳🥳
RuyasMom gokce24 özeller öyle maalesef 😁 olmadı araştırma Hastanesi’nde bir kadın doğuma git canım ama normal diye biliyorum sonuçta 1 seneye yakın adet olmuyoruz acısını çıkartıyor 😁😁
selosunannesi Bendede olmuştu doktora sormuştum normal dedi ama bende kan kaybından öleceğim sandım dikislerim patladı herhalde dedim😆🤗