Merhabalar günaydın.. bebeğim grip oldu daha doğrusu önce büyük oğlum daha sonra ben sonra da bebeğim hastalandı calpol veriyorum sürekli emzirmeye çalışıyorum ama bugün 4. Gün sesi filan gitti ateşleniyor geceleri de calpol dışında ne kullanabilirim rahatlatıp uyuyabilmesi için sesinin gittiği bademciklerinin şiş olduğu anlamına mı gelir