prensesannesiiiiiiiiii 5. Ayın son haftasında patladı alttan tek dişi, huzursuzluk yaptı bizde fazlasıyla. Mızır mızırdı, ateşi filan olmadı şükür zaten alt ve üstler çok ateş yapmıyormuş sanırım da, huysuzluk vardı kulaklarını çekiştiriyordu sürekli. İlk dişi patladıktan sonra rahatlarız demiştim ki 15 gün sonra filan da diğeri geldi 😬