Bebeğim neredeyse 8 aylık olacak hala mız mız huysuz uyku desen yok mama alıyor gece sabaha kadar dönüyor çok aktif daha şimdiden bezini bağlayamıyorum dönüyor yemek yediremiyorum gece zaten hiç almıyor en son 20.30 da yiyor o kadar gece uyanmasa dönüp durmasa yememesinede razıyım ama hiç durmuyor kayınvalidem destek olmasına rağmen gündüzleri çok yıprandım düşünün 2 kişi bile bir çoçuğa zor bakıyoruz öyle bir çocuk dışarı çıkartırım durmaz eve geleni gittiğimiz yeri yadırgar bu zamana kadar hep düzelir ümidi ile sabrettip ama artık yok çok şükür sağlıklı diyorum ama hergünü kaos yemesi içmesi uykusu normal zamanda durmaması dışarı çıkarıyorum yok banyo yaptıypruz yok hamak yaptık yok mama değiştirdik yok yıldım vallahi kaynanam 3 çocuk +2 torun bakmış ama artık o bile yıldı yani düşünün ben ne yapıcam düzelicek mi bebeğim