Aylinyuksel_57 Merhaba arkadaşlar bebegim (7 aylık olucaz 2 gün sonra ) bu aralar huzursuz diş sancısından dolayı büyük ihtimal dış cikarma jeli kullanan var mı acaba hangisi iyidir sağlıklı
Melesss Aylinyuksel_57 tetagil öneririm. Toz şeklinde ağzına döküyorsunuz günde 4 kere. Rahatlıyor ve doğal
Aysnrblghn Aylinyuksel_57 bildiğim kadarıyla jel öneriyor doktorlar içerisindeki maddelerden dolayı.Tetagil kullandım ben çok ağrısı olduğunu düşündüğümde