dilkopol Merhaba, normal doğum yapalı 4,5 ay oldu ara ara sol kasık ağrım var. Şiddetli değil sızı şeklinde ve günlerdir sürüyor. Kist olduğunu düşünerek kadın doğum dr uma gittim ama benimle alakalı bir sıkıntı yok dedi. Başına gelen var mı?