Betul6161 Evet hanımlar kahvaltı ne hazirlayacaksiniz eşim evde 2 kizcem var degisik şeyler arıyorum yapmak için fikir olur burda bana belki
Marin1402 Betul6161 surda bekleyeyım bende benm kızım kahvaltı yapmıyo belkı degısık bır sey denerım😀
5050 Betul6161 patatesi elma dilimi yap hasla önce sonra 1 yemek kaşığı un baharat ne istiyorsanız katın fırına çıtır çıtır oluyor öneri olsun 🙂
Esraaltayyyyy Betul6161 Hepimize yulaf tost yanınada salatalık domates beyaz peynir zeytin ceviz İçecekde bize çay oğlana da kefir ☺️
Betul6161 Marin1402 benim de kızım aynı zorla yediriyorum 😂 bakalım değisik birşey buluruz inşallah değişik şeyler yapmayi seviyorum
Betul6161 5050 teşekkür ederim ama patates kullanmayacak patatesim var köy patatesi ama hiç tatları yok bir acaip oldular dün yaptım hiç yemedik o yüzden patatas kullanmayi düşünmüyorum ama karışımı tarif içinde patates olursa belki yaparım sadece patates tadı olmadığı için yapmayi düşünmüyorum canım sağol yinede bilgin icin
5050 Betul6161 köyde yaşadığım halde ve patatesi kendimiz yetistirdigimiz halde bizim patateslerin bile tadı yok kızartma yapıyorum olmuyor en son bu tarifi buldum bu biraz güzel.oldu
Betul6161 5050 yok ya benim gerçekten çok kötü patatesler yemeği bile hiç güzel olmuyor yarim çuval var ama kullanmayacam yaptıklarıma da yazık oluyor
Evli_Mutlu_Bebelii Sosis seviyorsanız ve evde varsa halka halka doğrayıp kızardıktan sonra salçalı su baharat karıştırıp piştikten sonra kaselere ayırabilirsiniz biz çok severek yaparız her kahvaltıda
gamzes26 Çocuklar severmi bilmiyorum ama değişiklik olsun diye eşimle milföy hamuru içini doldurup fırına atarım hemen hem pratik hem lezzetli seviyoruz biz
Betul6161 gamzes26 milföy hamura içine çikolata koyuyorum ben firinliyorum çok güzel oluyor siz ne koyuyorsunuz içine baska
gamzes26 Betul6161 bende çikolata koyuyorum en çok onu seviyoruz beyaz peynir, kaşar peyniri, sosis, salam, sucuk canınız ne isterse ve evde ne varsa koyabilirsiniz
SGeceC Betul6161 omleti yağsız tost gibi yapıyorum arasına domates kaşar yeşillik ne isterseniz artık katlıyorum tost gibi çok güzel oluyor