Günaydın kızlar, 2 ay 22 günlük kızım 1,5 saat önce uyandı yanıma aldım her sabah birlikte uyuruz sonra birden çok farklı şekilde ağlamaya başladı inleye inleye resmen rengi bembeyaz oldu yavrumun altını vs açtım düzelecek mi diye yok aşırı keyifsizdi ateşi yoktu ama. Sonra epeyce bi kustu ağlaması geçti şimdi daha yeni yeni gülmeye başladı 🥺 bu neydi şimdi çok korktum hemen hazırlanmaya başlamıştım doktora ama düzeldi şükür 🥺