Cansu_u Kızlar geceleri deliriyorum emdiği için sürekli emiyor hiç bırakmadan bende uykusuz yorgun oluyorum sinirli oluyorum hep ağlıyor emmek için .beşinde uyumuyor bu yüzden.iki yaşına geliyo başlamalımıyım sizce memeyi bıraktırmayı..sizler emziriyormusz?