Merhaba anneler kızım 7 aylık ve süt alerjisi var, aptamil pregomin kullanıyoruz ama pişikle başımız dertte kullanmadığımız krem kalmadı, kaç kere bezde değiştirdik. Doktorumuz mamayla bir alakası olmadığını söylüyor ama kakası poposunda 5 dk kalsın hemen kıpkırmızı oluyor, sizde yaşıyor musunuz böyle bir problem?