Lütfen kimse linçlemesin 😅 dün bebeğimle birlikte arkadaşımın evine gittik 7 ay önce evlenmişti bebeğim küçük olduğu için ben bugün hediyesini götürüp gittim.Arkadaşımın kolunda ve bacağında sivilce tarzı ama sönük şekilde izler vardı bana düğünden hemen sonra eşi ile birlikte sürekli kaşınmaya başladığını ve hala geçmediğini söyledi (eşinde geçmiş ) dr alerji demiş ben de uyuz olmasın sakın dedim yok iki doktora gittik uyuz demediler dedi ona iğne hap ve merhem vermişler çalışan da bir arkadaşım ben gittikten sonra pişman oldum Ya uyuzsa bebeğime de çok yakın temas etti keşke söyleseydin böyle bir rahatsızlığın olduğunu dedim o da sonuçta çalışıyorum bulaşsaydı iş arkadaşlarıma da bulaşırdı için rahat olsun dedi ay çok korkuyorum kızlar uyuz olma ihtimali var mı eve geldim hemen duş aldım ama bebeğim uyuyor bu postu yazarken psikolojik olarak kaşınmaya başladım 🤦🏻♀️Lütfen bir şey söyleyin bebeğim çok küçük gece gözüme uyku girmedi bulaş olduysa ne yaparım ben çok çabuk bulaşır mı uyuz