Doğduğundan beri burun tıkanıklığı sorunu yaşıyoruz. 5 aylik oldu git gide daha fazlalasti hastaneye götürdüm kac defa serum suyu filan kullan dediler kullandık bi etkisi yok odayı nemelendiriyorum yine aynı buhar verdim olmadi ben ne yapacağım bilmiyorum artık. Ne gecem ne gündüzüm kaldi. Biri bana akıl versin lütfen.