Merhabalar. 2 yaşındaki oğlum için doktor bu antibiyotiği yazmış. Günde tek doz diye belirtmiş. Eşime aldırdım. “Kutunun üzerine bitene kadar kullanılacak.” diye not düşülmüş. Herhangi bir doz ayarı yapılmamış. Ben de prospektüse göre kilo hesabı yapıp dozu ayarladım. Aynı dozla 5 gün kullandım. Prospektüste aynı dozla kullanımı 3 gün olarak belirtmiş. 5 gün kullanılacaksa ilk gün tam doz, diğer 4 gün yarım doz verileceği yazıyor. Ben bitene kadar kullanacağımı düşünüp çok sorgulamamıştım ama sonradan yanlış yaptığımı düşündüm. Doktora ulaşamıyorum. 5 gün sonra kontrol var. Soracağım. Sizler kullandıysanız, doz ayarı nasıl yapıldı. Benim gibi aynı dozda 5 gün kullanan var mı?