Sabah 5 ten beri ayaktayız 5 aylık olacak bebekken 8 de falan kalkardı kalktığı zaman emzirip geri uyuturdum ama büyüdükçe uyumuyor sabah ezanından önce ayakta oyun oynamak istiyor kendimi çok bitkin hissediyorum ya gece uykusuna geçiştede çok mızmızlanıyor bi türlü uyumak istemiyor önceden babası uyuturdu artık onuda istemiyor illaki benim kucağımda uyuyacak yok mu benim bu derdime bi çare bi akıl verin ya