Selmaas Kızlar 6 aylık bebeğim var bazen göğsümü elimle sağıyorum 30cc kadar süt çıkıyo.normal mi yoksa o kadar mı sütüm var.hemde iki göğsümü birden sağınca .üzülüyorum bebeğim için kesinlikle mamayı kabul etmiyor
Onsubatikibinondokuz Selmaas elle sapmayla çok çıkaramazsın pompayla falan sağmayı deneseydin birde ayrıca bebek emince sağdığımızdan çok daha fazla süt geliyor sağmaya emme bir olmaz canım heleki elinle sağmayla hiç olmaz
Duruonur Selmaas ben pompayla sağıyorum 60cc çıkıyor.doktora sordum bebeğin daha fazla emer doyucağı kdr ztn doymasa huzursuzlanır kilo kaybı olur dedi.yani bebeğin emmsiyle sağmak bir olmuyormuş merak etme cnm
SabahGunesim Selmaas pompayla bile sağsan daha sağdığının yüzde 30 u göğsünde vardır. Tamamını sadece bebek emerek sağabiliyor. Benim ki az olduğu zamanlar bazen 40 dk kalıyor göğsümde. Dinlene dinlene emiyor ama sabrediyorum. Enazından doyduğundan emin oluyorum
Selmaas Onsubatikibinondokuz makine aldım aslında ama biberonları plastik temizliğinden emin olamıyorum
Onsubatikibinondokuz Selmaas doymasa huzursuz olur bağırır sürekli emin ol zaten dediğim gibi emmeyle sağma asla bir olmuyor isterse göğüslerin sütten patlayacak gibi olsun sağınca gene çok çok fazla çıkmaz emerse ancak öyle
Selmaas Duruonur oy inşallah biraz önce kalktım deli gibi yemek yedim süt olsun diye bu düşünce beni çok yıpratıyor
Onsubatikibinondokuz Selmaas her seferinde kaynatarak kullanabilirsiniz... bence bi sıkıntısı olmuyor ben o şekilde kullanıyorum.