Cerenimmmmm Allah aşkına ne yiyorsunuz 😀 internette herşey gaz yapıyor yazıyor ne yiyeceğimi şaşırdım meyve sebze ne yiyorsunuz 🤦🏻♀️
YagmurunAnnesi Cerenimmmmm ben kızım doğduğunda hastaneden eve geldiğim gün kuru fasülye yemiştim 😂😂😂 bol kimyon koyup azar azar yedim her şeyden. Çokta sıkıntı yaşamadık gazla ilgili ama Oğlumda da ne yesem gaz yaptı 🤷🏻♀️🤣
A_A_Annesi21 Cerenimmmmm bende herşeyi yedim öyle Bi kısıtlama yapmadım.bebeğin çok gaz sıkıntısı var mı. Bende yedim ama kendim gaz damlası kullandım gaz sorunumuz olmadı öylece. Gasicon kullandım kendim. İnstagramdan Bi ebe önermişti çok memnun kaldım valla. Gaz sorunu varsa dene istersen
Boncuk1421_ Ben kimyona yemek döküyordum o derece kimyon yiyordum yine oluyordu .valla arkadaşım sıcaktan soğuktan herşeyden oluyor Allah’a emanaet yicen artık