Tazeanne17_12 bizim de o şekilde idi. Neler neler denemiştim baktığımda burnu temiz gözüküyordu aspiratör ile çekince de bişey gelmiyordu ama tıkalı gibiydi. Dr götürdük bişey yok demişti. Aylar geçtikçe horlama eklendi. Sonra uyku apnesi. Tekrar götürdük geniz eti olduğunu,çok büyük olduğunu ve neredeyse %90 kapattığını söyledi. Ameliyat olması gerektiğini söyledi. Daha sonra başka bi Dr götürdük. O da geniz eti olduğunu ama çok büyük olmadığını verilen alerji şurubunu bi süre daha devam etmemiz gerektiğini söyledi. Diyeceğim o ki bir kaç doktora götürün. En azından içiniz rahatlar