Bebeğim 15 aylık. Gece uykusu bölünmesin diye bezini hiç değiştirmiyordum. Sabah uyanır uyanmaz değiştirince de bi sıkıntı olmuyordu. Ama artık çişini çok yapmaya başladı. Ve birkaç gündür o kadar çok yapıyor ki bezinden taşıyor. Kaç defa sabah üstü başı ıslaktı. Öyle olunca artık gece değiştireyim dedim. Değiştirince de uykusu bölünüyor yeniden dalamıyor. 1 saatten fazla sallıyorum. Zaten gün içinde yoruluyorum, uykumu da alamıyorum artık. Ne yapacam ben böyle bi akıl verin ?