Merhabalar öncelikle benim hamileliğimin son dönemlerinde bebeğimin böbreklerin de bir sıkıntı olduğunu söylediler ya boyutu büyük ya idrar sıkışması dediler bizde doğduğumuz dan beri prof dktr Yonca Anık hocaya gidiyoruz sağ böbreğimiz biraz büyük doğduğumuz da 12 mldi şimdi 10 ml fakat bu son kontrolde ultrasonda bir sürü beyaz şeyler gördük merak ettim sordum bebeğimin böbreklerinde bir sürü taş varmış korkmanıza gerek yok dedi tedbir amaçlı gözetim altında 45 günde bir gidiiyoruz zaten ama çok korkuyorum bişey olur diye başına böyle bişey gelen var mı ne olur yüreğime az da olsa su serpin 😥 bu arada 4ay 6 günlüğüz