Birde sormayı unutmusum onu da ekleyeyim. Grev yasal haktır konusu tartışılırken "hiç birşeyi begenmiyorlar madem yapmasınlar bu işi,yerlerine illa ki birileri bulunur, iyice abartmaya başladılar,kendilerini birşey sanmaya başladılar,isteyen çeker gider yerlerine gelecek çok kimse merak etmesin vs diyen arkadaşların kastettiği tam olarak bu mudur/bu muydu merak ediyorum ?