Aslan-mom1302 Kızlar önceden sağdım sütlerim var hem emzirip hemde eoprotin kullanıyorum dolaptakı sütleri çıkardım normal buzdolabında erimesini bekliyorum ama ben poşetlere fazla katmışım süt eridikten sonra kaç gün onu kullanabilirim
Neslim123 Aslan-mom1302 buzlukta 3 ay buz dolabında 3 saat onlar hemen bozulan şeyler buzluktan çıkarttıktan sonra hemen kullanılması gerekiyor poşetlere azda çokta koysanız tek kullanımlık biliyosunuzdur zaten
Esmakok Aslan-mom1302 buzluktan buzdolabına koyduysanız 3 gün kalabilir dışarıya çıkardıysanız 3 saat için tüketilmesi gerekir
Zahide97 Neslim123 3 3 3 kuralı diye Bi şey yokmuş Araştırmalara göre oda sıcaklığın da 4-6 saat Buzdolabında 6 - 7 gün Buzlukta 12 ay