Kızlar selam. Erkek bebeğim var 3,5 aylık. Uykusunda sayıklıyor aglıyor,korkuyor gibi. Bi süre sonra da ağlayarak nefes nefese uyanıyor. Uyku da ben elimi koysam anlık sakinleşiyor. Kaç gündür de gece aglıyor geçmiyor ağlaması. Korkuyor galiba. Nazardan şüpheleniyorum. Bi yardımcı olun kafayı yiyeceğim. İnstadan fotoğraflarını da sildim. Dualar da okuyorum. Yine oluyor.Napmam lazım nasıl kurtulacam