Iyi geceler kizlar . Kizimin omzu 3 haftadir cok agriyor elini oynatiyor omzun asla oynatamiyor . Kac kere doktora goturdum bisey yok diyor kirik gozukmuyor diyor agri kesici.antibiyotik hepsini denedim lutfen iyi bi ortopedist önerin ankarada çocuğun kolu cikiksa oturtabilecek bi doktor acil