Kızlar 2 aylık bebeğim var kilo alımı cok az reflü dendi ama şöyle ben herkesi kendim gibi sanıyormuşum elimle makas yaptığımı göğsümü bi delikten damla şeklinde damlarken diğer üç delikten tazikli ince şekilde fıskırarak hortumdan akar gibi fırlıyor böyle olunca sanırım bebek sadece ön sütle doyuyormus yağlı kısma gelemiyormuş bebek emmeden elimle kaç cc sağmam gerek ön şekerli sütün gecmesi için acaba bilgisi olan var mı kafam cok karısık🙏