Zeynommm Kizlar 12 aylik kziim var 10 gunlukte oglum sprial taktmak istiyorum malum korunmayi beceremedik. Spriali nezaman taktrmam lazim 40lyken taktra bilirmiyim bilen varmi aranizda?
Erda Zeynommm ben yeni Doğum yaptım kontrole gittiğimde 40. Da kontrole gel spiral takarız istersen dedi
zeynep_zulalin_annesi54 Zeynommm normal dogummu yaptiniz ve zaten dinimizce ve tibbende 40 gun iliski uygun degil eger bu kurala uyarsaniz 40 gun rahat olabilirsiniz. Sonraki ilk adette taktirirsiniz
Zeynommm zeynep_zulalin_annesi54 su yuzden diyorum 40 gun tabiki iliski olmuycam ama hadi adet olmassam baya sure oyuzden soruyorum canim
zeynep_zulalin_annesi54 Zeynommm adetliyken takilmasinin sebebi rahimin aşagiya inmesi bence doktorunuza rica ederseniz olmassaniz takar diye dusunuyorum
Mtyy Ben 40’ım çıkınca Dr kontrolüne gittim. Gebelik testi yapıyorlar sonucuna göre hemen takıyorlar. Doktorum uygun olduğunu söyledi ve ben taktırdım.
UmutReyhan Hastanede gebelik okulunda bize ilişkiye girilmediyse kanamayı beklemeden takılabiliyor. Eğer girdiyseniz gebelik testi yapılıyor 15 gün beklenip takılıyor demişti. Devlet hastanelerinde ücretsiz üreme sağlığı bölümü takıyor.
babygirlandmom 40 iken takılıyor ama daha sonrada taktıra bilirsiniz ben kızım 8 aylıkken taktırdim adet olmadım 8 ay boyunca yinede taktılar spiralin etkisi oldu galiba 9 ayında adet oldum
babygirlandmom Fdygultekin 9 ay olmadım canm şuan kızım 9 ay 4 günlük 4 gün önce oldum galiba oda spiralden mi kaynaklı tam bilmiyorum belki adet değildir 🤷♀️
Annecik03 Zeynommm ben adet beklememistim 🤷🏻♀️ Cunku adetin duzelmesi aylar bulabiliyor, dogumdan 6 hafta sonraki kontrolumde taktirdim
ilknurcelik Zeynommm spiral hakkında bilgim yok maalesef benimde ilk bebeğim 14 aylıkken ikinci bebeğim doğacak. Sizin nasıl gidiyor 10 gününüz nasıl geçti
Zeynommm ilknurcelik valla simdilik memleteyyim annemgil kaynanamgik var baya yardimci oluyorlar kziim biraz mizmiz daha bebekte uyuyo simdilik bi sıkınti yok sukur
Arenbebek Hayir bana kadin dogum doktorum 40 gunlukkrn grl takalim dedi 40 gunde rahim kendini topladigi icin takilabilir . Ama normal zamanda adetin 3.gunu takiliyor kanamali takimi daha kolay oldugu icin