Geçen gün bunun için bende imza attım ama veraset ilamı için Buda noter huzurunda oluyor sonrasında avukat tutulmuşsa eğer miras için o mahkemeye sunuyor bölünce e devlette tapu ya düşüyor okumadan imza atma derim ve sor istersen veraset ilamı içinmi diye