Alyabebekkk Merhaba bebeğime hipp mama kullanıyorum yenidoğan olduğu için yarısında uyuyakalıyor ve devamını yemesi çok uzun zaman alıyor 1 saatte yediriyorum neredeyse bu mama ne kadar bekleyebilir bilgisi olan var mı
frambuaz Alyabebekkk canım 1 saat bekleyebilir uzun süre kalınca kokusu bıle degısıyor zaten ama hıc ıcmedıyse dolapta bır gune kadar tutulabilir ama oda ısısında 1 saat
babyfaceee Alyabebekkk en fazla bir saat. Uc saat nedir ya.anne sütü olsa anlicam. Yarım saati gectimi vermiyorum içime sinmiyo
Bebegimm1 Alyabebekkk en fazla 1 saat icinde verin yalniz ben 1 saat bile bekletmiyorum yarim saat sonrasini atiyorum ne olur ne olmaz dogdugundan bu yana hep bu sekilde yaptim fazla bekleyince bakteri uretiyormuş 🤷🏻♀️ sizde bekletmeden yedirin yada taze yapin yesin
Bebegimm1 babyfaceee dolaba koyuldugunu hiç duymadim bende bir şey olur diye yemediginde dökerim midesine dokunur falan diye
Smyygl babyfaceee ya bunu ben de duymuştum anlam verememiştim dolaba koymak diye bir şey yok değil mi? Ben de hiç koymadım. Bana bir de hemşire tanıdığım dedi dolaba koymayacak mısın neden döküyorsun diye. 🤷🏻♀️
Nefeess Alyabebekkk İcebilecegi kadar yapın bazen mamayı içmesi yarım saat sürüyor çenesi yoruluyor dura dura içiyor o zaman bile tereddüt ediyorum icmezse en fazla 15 dk bekletiyorum mama bu şakaya gelmez
Edanurkkeless En fazla 1 saat ama oda çok iui değil mümkünse içmeyince dökülmesi en makbulüdür.2-3 saat asla beklemez anne sütü değil bu yorumlara aldanmayın.