2603 piyasada bulunan her ilaç bir kimyasal maddedir ve yan etkileri mevcuttur. Hastalık durumunda kullanılır ve fayda/zarar hesabı yapılır. Gereksiz yere ilaç kullanmayın demelerinin sebebi budur. Ateş ilaç kullanacak kadar yükseldiğinde tabi ki kullanmanız gerekir, ilacın verdiği zarar ateşin verdiği zarardan fazla değildir.
ateş çıkmadan calpol vermeyin. Özellikle aşıdan önce verin diye tavsiye ediyor bazı ebeler hemşireler, hiç doğru değil.
ateşi çok yüksekken verdiyseniz içiniz rahat olsun🙏🏼🙏🏼 Geçmiş olsun🌸