Kizlar benim oğlum 25 aylık normal doğum yaptım doğduğu zaman boynuna ebenin yada doktorun tırnağı geçmiş baya derin bir yara kaldı ama bize geçer dediler krem falan verdiler kullandık geçmedi doğum yaptıktan 1 ay sonra korona girdi araya doktora goturemedik falan geçen gün doktora götürdüm ve bu tırnak değil başka birsey kesmiş dedi ve iz kalıcak geçmez dedi şimdi bu hastaneyi şikayet etmek istiyorum o zaman inanın ilk doğum diye cahilligime geldi kimse yönlendirmedi ama oğlum büyüdükçe iz belirginlesiyor için yanıyor