Slm arkadaşlar; eski postlardan baktım biraz. Antilop modelden genelde memnun görünüyor bir çoğu. Güvenilir mi emin olamadım. Sallanma falan oluyor mu. Bebeğim biraz kilolu ve çok hareketli. Düşer diye çekiniyorum. E bebektekilere baktık beğenmedik. Tavsiyelerinize göre yarın sipariş vermeyi düşünüyoruz.. 💫