HM1 Merhaba kizlar bsy sorucaktim size. Bir kadin Dogum yaptiktan kisa süre sonra yine hamile kalirsa (adeti gelmeden), nasil hesaplaniyor dogum tarihi? Normalde en son adetin ilk günü diye hesaplaniyor ya ama daha adet görmeden nasil hesaplaniyor?😄😄
Sessiz_oyuncu HM1 bebeğin usg deki gelişimine göre doktor tahmini bir adet tarihi brlirliyor artık kontrole geldiğinde bu tarihi söyldfsin diyor kendimden biliyorm 😄
Ndrg-12 HM1 benim öyle oldu tahmini bir tarih yazdık sonra gelişimine göre tarih belirledik. 32. Haftaya kadar da bebeğim o tarihe uygun büyüdü.
cankuzularim Lohusaliginiz ne zaman biterse o zamandan 10 ya da 1 hafta sonra adet görülür normalde iste tam ordan hesaplanir😅😅😅
Sessiz_oyuncu Nur_54 ben doğumdan snra değil ama 3 ay adet görmedim hormon bozukluğundan dolayı. Doktora gittim hormon testi ve gebelik testi yaptı o zmn hamile değildm zaten hep korunuyodm. Doktor 20 gün snra bidaha görmek istedi o 20 günlük sürede korunmayı bıraktm bebek olursa olur gibi dşündm. 20 gün sonra gittiğimde hamileydim. Çok küçüktü ilk öğrendiğimde hatta. Sonra usg de bebeği görünce keseye göre bir tarih belirledi doktor