gocebebirbayan citlembikannesi 2-4 ya da 3-5. Genellik 3-5 aylar sağlık ocağı aşısı da olmayınca daha çok yapılan aylar. Bizde 3-5 de yaptırdık
Rainnnn citlembikannesi ben iki doz olanı yaptırdım zaten 2. Ayda çok aşı var bide onu eklemedim 3.6 olanı yaptırdım
birkedibirdorukannesi citlembikannesi 3-5 aylarında iki doz şeklinde oldu ama zaten aşı değildi ağzından şırıngayla verdi hemşire. Yanlış değildir herhalde benm aşı dendiğinde hep diğer rutin aşılar gibi canlandı kafamda
Deletedmom5284 3 aylıkken ilk dozdu öyle hatırlıyorum, sağlık ocağını gitmeden ara, gideceğin eczaneyide ara bazen olmayabiliyor ellerinden, ebe sana tarih verir o tarihte git
gocebebirbayan citlembikannesi senin için iyi olmuş canım 😊 biz hastanede doktora yaptırdık zaten her ay kontrole götürüyordum yaptı. Sen istersen ebeye de yaptırabilirsin kendin de yapabilirsin. Gitmeden önce eczaneyi araman gerekiyor bazen aşıyı istek üzerine getiriyorlar