Sznmre Uyandığında sevmeyi çok severim. Hele ki uykusunu aldıysa çok neşeli oluyor. Bı ağız hareketi var hemen yaparım, o da tekrar eder. Bildiği her şeyi yaptırır söyletirim uyandığında 😂 çok bal oluyor. Gözler şiş yüzü gözü şiş 🤩❤️❤️Her an severim kızımı, şuan yanımda mesela uyuyamadiysam telefonun fenerini açar onu izlerim. Çok güzel bir duygu evlat sahibi olmak bence. Rabbim herkese nasip etsin 🌹🌹🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻