minikobebegim00 ahhh bende öyle diyordum 7 saat aralıksız ağlayınca paşa paşa yaptım. Zaten gazlı bebeklere. Hastaneye gidince poposuna minik serum hortumu ile müdahele ediyorlar. Benim oğlum günde 10 saat ağlardı kolikti bu yöntem sayesinde normal hayata döndü . Zaten bebek hissetmiyor 4. Aya kadar ama 4. Aydan sonra irkilmeye başlıyor bebeğin ağlası ağrı çekip üzülmesindense dene derim iki tane daha kız yaptı burda söylediğim dua ettiler bana ama sen bilirsin tabi