Merhabalar ,15.ayina haftaya girecek oğlum ve hiç uyku düzenimiz yok.hele buara uyumak ,yemek istemiyor.gece geç yatıp sabah gec kalkıyor..huysuz,,eczaneye sordum ,aguline diye bitkisel bir şurup önerdi ,anason yağı kimyon yağı fln var,ama içeriğinde E kodlu emulgatorler olduğunu gördüm kullanmadım .Kullanan var mı yada E kodlar zararlı mı gerçekten ,,, yada uyku için ne yapıyorsunuz