2,5 aylıkken yaptırdım oğlumu tam tersi ileride kireçlenme olabiliyor , enfeksiyon kapabiliyor , aklı erdiği için psikolojikmen etkilenebiliyor , emeklemeye ve yürümeye başladığı için ağrılı olabiliyor , küçükken iyileşmesi daha kolay emin olun , en büyük avantajı çocuklar canı acıdığı için değil korktukları için ağlayarak sünnnet oluyor benim oğlum sadece iğneyle uyuştururken ağladı o kadar , iğne yapıldıktan sonra 10 dakika uyuşmasını beklerken kucağıma aldım daha sonra yatırırken aklı ermediği için yatırdım asla ağlamadan etrafa baka baka sünnet oldu ve ilk gün bile çok kolay geçti aklı erince geri yatarken ağlıyorlar sünnet yatağına, birde size tavsiyem ben çok araştırdım hastanede daha çok enfeksiyon kapabiliyormuş ve hastanede narkozla uyutuyorlarmış her bebeğin buna duyarlılığı varmı kaldırabilirmi bu yüzden bence çok sağlıksız biz sünnetçi bulduk evde yaptırdık hiç korktuğum gibi olmadı, birde şunu düşünün mesela elimiz yandı elimizin yandığını unutunca acısınıda unutuyoruz bebeklerde acının ne olduğunu bilmediği için farkında olmuyorlar ağrıya odaklanamadığı içinde çabuk geçiyor size tavsiyem ne kadar erken o kadar iyi 40 günlükken yaptıranlar var hatta doğar doğmaz yaptıranlar bile var