SimayT bizim de 6.gunumuz bugun.kizim ,2.5 yasinda.2-3 gun surer atesi korkmayın.eger surup ile dusuyorsa endiselenmeyin yani.burnunu hep acik tutmak lazim,gicik yapiyor yoksa biraz.ekstra birsey onermedi doktor bize,3-4 gün sıkıntı sonra daha iyi olacak.gecmis olsun🙏