Cicek_Gokce46 Bes22 uykuya iyice dalınca yavaşça alın bence emziği açlığını hissetmezmiş öyle okumuştum bi blog da
Ohaezgi Bes22 doğduğundan beri emziksiz uyumadı hiç sorun olmadı 1 yaşında, bazen dalınca kendi çıkarıyor
SweetPaw Bes22 destekli uyku sayılıyor. Uykuya dalınca çıkartabilirsiniz emziği ağzında kalmasın en azından uykuya onsuz devam etmesi de desteksiz uykuya geçişte işinizi kolaylastirir hep emzik aramaz
Zeyynep Bes22 bnmki 11 aylık hep emzikle uyudu arada düşer ağzından öylede uyur ama emzikten boğulma neden olsun onu anlamadım bilgisi olan varsa yazsın
Bes22 Zeyynep ya bazen bizimkinin genizine tükürük kaçıyor uyurken öksürüyor filan ondan midir düşündüm
Ndrg-12 Bes22 Amerikan pediatri derneğine göre emzik ani bebek ölümünün önüne geçiyormuş öyle araştırmışlar
Babykaraniko Bes22 emzik uykuda ani bebek ölümlerini engeller.bebeginiz tam uykuya geçtiğinde emziği kendisi cikarticaktir zaten