Aylaamyu Adababy ayy cuma gününe kadar beke dedi gorumcem sabah yal idrar testi sonr sevin dedi bende dayanamadm sizle paylaşmak istedim Allah razı olsun hepinizden😭😭
Oksijenlisu Aylaamyu teste idrar çok damlatmışsın sanırım yayılmış çizgi. Var Gibi gözüküyor ama net anlamak için yeni test yapmak da fayda var 💫
Aylaamyu Oksijenlisu bende ik oğlumda hiç yoktu bile bu da garibti emin olamadm hemen sevinmek istemiyorum çok mu damlamis☹
Oksijenlisu Aylaamyu bende üzmek istemediğim için net bir şey söylemek istemedim canım. Ama yüzde doksan var gibi geldi bana inşallah vardır 🙏 evet fazla damlatınca çizgi yayılıyor böylece. 2 3 Damla yeterli olacaktır
Aylaamyu Derya52 gebe miyim gerçekten mi yaa kızlar nolur doğru olsun bu yaptığımız kacinci hep hüsran oğlum 3yasinda eşimle çok istiyoruz bi kardeş olmadı 😪😣😭😭
Mervekavves Aylaamyu daha hamileliğin başlarında olduğunda böyle net çıkmıyor daha çok yeni var ama hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🙏❤️💐
Derya52 Aylaamyu yani benim testimin aynısı bende sizin gibi düşünüp kan vermiştim sağlık ocagında hamile oldugumu ögrendim. Rabbım gönlünüzdekini nasip etsin inşaaAllah
Aylaamyu Oksijenlisu çok ama çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibidir suan bu gece hesaplamasam 7 gün geciktim bu geceyle 8 ama hep düzensiz olduğum için içimde şüphe var 😶
Aylaamyu Derya52 Aminnnn çok saolun güzel dileğiniz için Allah razı olsun bende cuma dan sonra veririm çünkü randevum var bekliyvem artık 🤗🖤🖤
Oksijenlisu Aylaamyu önemli değil 🙃 hevesiniz kursağınızda kalmaz umarım. Eğer var ise, şimdiden Allah mübarek etsin gözün aydın diyelim 💕