Anneler merhaba, bebeğim 5 aynı doldurdu. Doktor kontrolünde 6 ayını tamamlanmasını söyledi ek gıda için ama ben ufak ufak başlıyorum. İlk yoğurtla başladım çok az zaten tattırıyorum sadece. Bişeyi merak ediyorum yoğurdu günlük mayalayıo ılık ılık mı veriyorsunuz yoksa mayalayıo dolapta q gün bekletip sonra dışarıda ılıtıp mi veriyorsunuz. Tecrübelerinizi ve en iyi yoğurt mayalama işini yazar Mısınız? Teşekkür ederim şimdiden😀